Gebruikersbijeenkomst SnelStart

Deze bijeenkomst is exclusief voor NOAB-leden.

Met de leverancier en andere gebruikers in gesprek om alles uit je software te halen.

 

Gebruikersgroepen bieden een gelegenheid voor gebruikers om samen te komen en met de leverancier te praten over verschillende onderwerpen. Het hoofddoel is om onderling kennis te delen en samen te ontdekken hoe je de software optimaal kunt benutten. We gaan op een constructieve manier met elkaar en met de leverancier in gesprek om de software te verbeteren, zodat iedere gebruiker er meer profijt van heeft.

Mogelijke onderwerpen

  • Problemen, bugs, storingen, performance.
  • Optimaal gebruik maken van de software
  • Best practices en tips & tricks.
  • Laatste release, nieuwe functionaliteiten en roadmap.
  • Koppelingen.
  • Prijzen en abonnementen/pakketten.
  • Support, helpdesk, kennisbank.

Agenda
De agenda wordt mede bepaald door wat gebruikers insturen. Dat kan ook als je zelf niet aanwezig bent bij de bijeenkomst. 

Klassikaal


Tijd

10:30 - 12:30 uur, aansluitend lunch

Inloop vanaf 10.00 uur

 

Prijs

NOAB-leden: gratis

 

PE-punten

n.v.t.

Voor wie
Deze bijeenkomst staat open voor alle medewerkers van je kantoor die de software intensief gebruiken. Dit is niet beperkt tot kantoorhouders of vennoten.

Goed om te weten
De gebruikersgroep wordt ‘gerund’ door enkele actieve leden die de bijeenkomst voorzitten en notuleren, de softwareleverancier en natuurlijk de deelnemers zelf. NOAB faciliteert de bijeenkomsten en zorgt voor toegang tot de juiste contacten bij de softwareleveranciers. NOAB is verder in principe alleen op de achtergrond betrokken.

Huisregels

Om gebruikersbijeenkomsten constructief te laten verlopen, gelden de volgende huisregels:

Omgangsvormen

  • Ga respectvol met elkaar om. Verschil van mening mag, maar houd het beleefd en opbouwend. 
  • Houd je vragen en bijdragen beknopt, zodat er ruimte is voor iedereen om iets in te brengen of te vragen.
  • Voel je vrij namens jezelf te spreken. Ook al word je misschien gezien als visitekaartje van NOAB, je hoeft niet de hele vereniging te vertegenwoordigen.
  • Geen promotie voor eigen tools.

Blijf bij het onderwerp en wees goed voorbereid 
Heb je een technisch probleem of een bug die 1-op-1 niet opgelost wordt? Of die belangrijk is voor de hele groep? Zorg dat je een goed gedocumenteerd ticket hebt ingediend en houd het ticketnummer bij de hand. En liefst ook een link naar de roadmap of ideeënpagina van de leverancier zelf.

Inschrijven voor een gebruikersbijeenkomst betekent dat je akkoord gaat met deze huisregels.

Cursusvoorwaarden

Bekijk hier de cursusvoorwaarden

Schrijf je hieronder in